ازبین رفتن نمای جوانی صورت به عوامل مختلف از جمله وراثت، جاذبه زمین، عوامل محیط و استرس بستگی دارد. تغییرات ایجاد شده با بالا رفتن سن در پوست، بافت نرم و اسکلت استخوانی اتفاق می افتد. تغییرات پوستی شامل افزایش شل شدگی پوست، کاهش قابلیت ارتجاعی و آسیب های مربوط به تاثیر آفتاب می باشند. در سطح بافت نرم اتروفی (تخلیل) چربی صورت رخ می دهد که منجربه ایجاد چاله هایی به ویژه در نواحی شقیقه ها، زیر گوشه های لب، اطراف چانه و گونه می شوند. به علاوه اسکلت استخوانی صورت به مرور زمان تحلیل می رود که در این روند پیر شدن استخوانی در نواحی ماگزیلا (فک بالا) و ویری اربیتال (کاسه استخوانی چشم) سریعتر می باشند.

افراد مناسب برای لیفت صورت
چنانچه تمایل دارید تا نشانه‌ های پیری نمود یافته در صورت را بهبود ببخشید، می‌توانید لیفت صورت بدون جراحی را مد نظر قرار دهید. بیماران غالباً خواهان کشیدن پوست گردن و صورت برای از بین بردن چین و چروک صورت و زیر چشم، خط خنده، افتادگی ناحیه میانی صورت، شل شدن پوست و چربی زیر چانه و فک و یا غبغب هستند. وضعیت سلامت افراد متقاضی لیفت صورت نیز باید مساعد باشد.



انواع لیفتینگ صورت
روشهای جوانسازی صورت به دو گروه لیفت صورت با جراحی و لیفت صورت بدون جراحی تقسیم بندی می شوند. روشهای لیفتینگ صورت بدون جراحی شامل تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لایه برداری صورت با لیزر، لیفت با دستگاه، لیفت صورت با rf، لیفت صورت با نخ و هایفوتراپی می باشند که کلیه این روش ها به صورت سرپایی و بدون نیاز بع بیهوشی قابل انجام هستند. روشهای غیر جراحی ذکر شده نتایج قابل مقایسه با جراحی لیفت صورت ندارند ولی اگر در زمان مناسب استفاده شوند باعث به تاخیر انداختن زمان نیاز صورت به جراحی زیبایی لیفت صورت می شوند.

برای حمایت از ما این صفحه را به اشتراک بگذارید :

مطالب مشابه   شاید این مطالب به درد شما بخورد.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از جدیدترین مطالب مجله توت فرنگی با خبر شود.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید