عادت هایی در صبح که شما را لاغر می کند.

صبحتان را با آب و پروتئین آغاز کنید!

عادت هایی در صبح که شما را لاغر می کند. فرق ندارد وزن شما چقدر باشد, لاغر کردن گاهی اوقات می تواند بسیار سخت و طولانی باشد. با این حال برای کم کردن چند کیلوگرم از وزنتان لازم نیست سبک زندگی خود را کاملا تغییر دهید و یا رژیم های بسیار سخت بگیرید و یا هر روز به صورت فشرده و طولانی ورزش کنید. با رعایت کردن این دو نکته می توانید به کم شدن اشتها و افزایش سوخت کالری در بدنتان کمک کنید.

 

صبحانه تان شامل مواد پروتئینی باشد.

یکی از دلایلی که صبحانه مهم ترین وعده ی غذایی روز به شمار می آید این است که می تواند اشتها و خوراک شما را تا آخر شب کنترل کند. اگر در وعده ی صبحانه مواد پروتئینی استفاده کنید, تا هنگام نهار دیگر احساس گرسنگی نخواهید کرد. همین باعث می شود که میان وعده ی شما کاهش پیدا کند.

همچنین پروتئین میزان گرلین را کم می کند. گرلین هورمون گرسنگی نیز نامیده می شود. بنابراین اشتهای شما به صورت محسوسی کمتر خواهد شد.

سعی کنید در وعده ی صبحانه از تخم مرغ و یا مغزها استفاده کنید.

 

زیاد آب بنوشید.

بسیاری از متخصصان تغذیه اعتقاد دارند که نوشیدن دو لیوان آب در صبح بعد از بیدار شدن در کم کردن وزن بسیار موثر و مفید است. نوشیدن آب باعث می شود که انرژی بیشتری در بدن شما آزاد شود. به عبارت دیگر تا یک ساعت بعد از نوشیدن آب در صبح میزان سوختن کالری افزایش پیدا می کند.

افزایش نوشیدن آب همچنین در بسیاری از افراد باعث کم شدن اشتها و خوراک در طول روز می شود. به طور کلی اگر به دنبال داشتن بدنی سالم, دستگاه گوارشی متعادل و پوستی شاداب و اندامی زیبا هستید هر روز صبح ناشتا دو لیوان آب بنوشید و از تاثیر آن شگفت زده شوید.

برای حمایت از ما این صفحه را به اشتراک بگذارید :

مطالب مشابه   شاید این مطالب به درد شما بخورد.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از جدیدترین مطالب مجله توت فرنگی با خبر شود.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید