لیپوماتیک چیست؟

لاغری در یک جلسه با لیپوماتیک

لیپوماتیک روشی نوین و تایید شده برای از بین بردن چربی ها به صورت فیزیکی است. در این روش از اشعه لیزر استفاده نمی شود و تخریب بافت چربی به صورت کاملا فیزیکی و نیمه تهاجمی صورت می گیرد.

در این روش در ابتدا سوراخ بسیار ریزی توسط پزشک در نواحی مورد نظر ایجاد می شود و لوله ای به نام کانولا وارد بدن می شود. حرکات لوله ی باریک به نام کانولا توسط پزشک, باعث شکسته شدن بافت های چربی و تبدیل شدن آن ها به مایع می شود. سلول های چربی به صورت کاملا فیزیکی از جامد به حالت امولسیون تبدیل می شوند. سپس این چربی های شل شده توسط خود دستگاه از بدن خارج می شوند. تخلیه ی چربی در این روش بسیار مطمئن و امن بوده و احتمال بروز آسیب به دیگر بافت ها مانند بافت های عصبی و عروق خونی از بین رفته است. در واقع دستگاه لیپوماتیک به سیستمی مجهز است که در صورت احتمال برخورد کانولا با بافتی به غیر از بافت چربی باعث از کار افتادن دستگاه می شود.

هدف مهم تر در این روش کم کردن وزن نیست, بلکه در این روش بیشتر به دنبال تغییر در سایز, شکل و حجم چربی های بدن است.

 

لیپوماتیک در کدام قسمت ها قابل انجام است؟

به طور کلی می توان از این روش برای رفع چربی های انباشته شده در تمام نواحی بدن از جمله شکم, سینه, پهلو, ساق و ران پاها, غبغب و گردن و …. استفاده کرد.

 

مزایای لیپوماتیک

  1. بسیار مطمئن و بدون خطر است.
  2. هیچگونه جراحی, برش عمیق و وسیع و جای زخم به جای نمی گذارد.
  3. احتمال آسیب به دیگر بافت ها وجود ندارد.
  4. از لحاظ اقتصادی از روش ویزر مقرون به صرفه تر است.
  5. از اشعه لیزر استفاده نمی شود.
  6. از گرما استفاده نمی شود و احتمال سوختگی و التهاب وجود ندارد.
  7. نیازی به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی کاملا بدون درد قابل انجام است.
  8. زمان انجام این عمل کوتاه تر از سایر روش های تخلیه  ی چربی است.
  9. احتمال ایجاد ناهمواری پوستی و امبولی کمتر است.

 

 

مراقبت های قبل و بعد از لیپوماتیک

تا 48 ساعت قبل و بعد از لیپوماتیک از مصرف نوشیدنیهای الکلی اجتناب کنید. مراجعه کننده باید چند ساعت بعد از انجام عمل استراحت مطلق داشته باشد و به اندازه کافی مایعات بنوشد. بهتر است تا 2 هفته بعد از عمل از گن های جمع کننده برای دستیابی به بهترین نتیجه استفاده کنند. برای جلوگیری از بروز احتمال شل شدگی پوست شکم بهتر است بیمار 3 تا 5 روز از نشستن به صورت 90 درجه اجتناب کند و بیشتر دراز بکشد.

پزشک معالج و مشاور شما باید قبل و بعد از انجام عمل تمامی نکات مورد نیاز را برای شما شرح داده و پس از آن نیز نسبت به شرایط و ویژگی های بدن شما مراقبت های لازم از جمله تجویز دارو را انجام دهد.

 

درصد بالایی از افراد با چاقی و اضافه وزن و تجمع چربی ها رو به رو هستند. بخش زیادی از این افراد نمی توانند تنها با رژیم غذایی و ورزش تمام چربی های انباشته شده در بدن را از بین ببرند. بسیاری از افراد دچار پر خوری های عصبی هستند و رژیم گرفتن برای آن ها بسیار دشوار است. تعداد زیاد دیگری از افراد به علت درگیری با مشکلات دیگری قادر به ورزش کردن نیستند. حذف موضعی چربی ها و خارج کردن آن ها از بدن افراد یکی از راه های چاره های است ک مورد توجه این دسته از افراد و دسته ای دیگر که به دنبال رهایی از چربی ها در کمترین زمان هستند قرار میگیرد.

 

تماس با ما

جهت مشاوره رایگان, وقت دهی, کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ها می توانید از صفحه خدمات لیپوماتیک و انتخاب گزینه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

برای حمایت از ما این صفحه را به اشتراک بگذارید :

مطالب مشابه   شاید این مطالب به درد شما بخورد.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از جدیدترین مطالب مجله توت فرنگی با خبر شود.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید