مطالب مشابه   شاید این مطالب به درد شما بخورد.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از جدیدترین مطالب مجله توت فرنگی با خبر شود.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

تمام چیزهایی که لازم است درمورد کاشت ابرو بدانید.

کاشت ابرو یکی از خدماتی است که این روزها محبوبیت زیادی در میان افراد پیدا کرده است. ابرو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی و جذابیت چهره افراد است. معمولا وجود ابروهای بسیار نازک یا بسیار خالی توجه دیگران را جلب می کند و زیبایی چندانی نیز ندارد. همچنین در اثر تصادف نیز ممکن است تمام یا بخشی از ابرو از دست رود و دیگر رویش نداشته باشد.

 

علت از دست رفتن ابروها چیست؟

سوانحی مانند سوختگی, جراحت, تصادف و ضربه ممکن است باعث آسیب رسیدن به ابروها شود.

بروز بیماری های مربوط به پوست و مو

تتوی ابرو

اصلاح کردن ابرو به مدت طولانی که باعث تضعیف ریشه ابروها می شود.

بیماری های هورمونی

کم پشتی ابروها به صورت مادرزادی

جراحی در منطقه ابرو وجود اسکار در آن ناحیه

 

نحوه ی کاشت ابرو

برای کاشت ابرو در ابتدا مو از سر برداشته می شود و در ناحیه ابرو کاشته می شود. در کاشت, ابروی کاشته شده مانند ابروی طبیعی رشد می کند. در این روش شکاف های بسیار ریز به اندازه نیم میلی متر در ناحیه ابرو ایجاد می شود و موهای جدا شده از سر در این شکاف ها کاشته می شوند. از آنجایی که مراحل انجام کار بسیار ظریف و کوچک هستند به دقت بسیار بالایی نیاز دارند و با استفاده از تجهیزات میکروسکوپی انجام می شوند.

 

مراحل انجام کاشت ابرو

اگر با روش های کاشت مو آشنا باشید احتمالا می دانید که کاشت ابرو نیز به همان روش انجام می شود. انتخاب روش کاشت به هدف مورد نر بیمار, جنس موها و صلاح دید پزشک بستگی دارد. موهایی که از پشت سر فرد گرفته می شوند باید با زاویه مناسب و دقیقی در محل های شکاف کاشته شوند.

مدت زمان انجام کاشت به میزان تراکم و به عبارتی دیگر به تعداد موهایی که کاشت می شوند بستگی دارد. ممکن است تا 4 ساعت نیز به طول بی انجامد. طبیعتاً پوست ناحیه برش خورده در ابرو دچار التهاب و قرمزی خواهد شد که پس از کمتر از یک هفته از بین خواهد رفت.

 

نکاتی که باید بدانید!

می توان گفت در تمامی موارد در دو هفته ابروهای کاشته شده به تدریج دچار ریزش می شوند که کاملا طبیعی است و بخشی از فرآیند کاشت و رویش مجدد ابروها می باشد. بنابراین جای نگرانی درمورد ریزش ابروها وجود ندارد.

از آنجایی که موهای کاشته شده موهای طبیعی خود فرد است و ه طور مداوم رشد می کند لازم است حداقل ماهی یکبار اصلاح و قیچی شوند. تا ظاهر ابروها مطلوب و زیبا باقی بماند.

یکی از مواردی که بیشتر مراجعه کنندگان درمورد آن نگران هستند زاویه کاشت ابرو است. در واقع اگر ابروها با زاویه طبیعی و مناسب کاشته نشوند ظاهری طبعی نخواهند داشت. بنابراین ضروری است برای داشتن ابروهایی با ظاهر زیبا و طبیعی به متخصصان مجرب و باتجربه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید