ت

مزوتراپی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

روش مزوتراپی پوست یکی از روش های جدید, مفید و بدون عارضه برای جوان سازی پوست است. همچنین از این روش برای جلوگیری زا بروز چین و چروک های جدید روی پوست صورت استفاده می شود. علاوه بر این مزوتراپی می تواند لک ها و تیرگی های ناشی از آفتاب, بارداری و دیگر تغییرات محیطی را نیز از بین ببرد.

 

طرز کار مزوتراپی چگونه است؟

در این روش عناصر طبیعی, مواد معدنی و دیگر مواد طبیعی که برای پوست مفید است به صورت مستقیم به پوست تزریق می شود.  تمام مواد تزریقی موادی هستند که به صورت طبیعی در بدن یافت می شوند. اما با تزریق موضعی و مقادیر بیشتر این عناصر به زیر پوست, عملکرد کلاژن سازی و ترمیم پوست را تسریع و تقویت کنیم.

از عناصر فعالی که در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند می توان به ویتامین های K, E, C, A و B و هیالونوریک اسید اشاره کرد.

 

موارد استفاده از مزوتراپی چیست؟

از آنجایی که مزوتراپی یک روش طبیعی است که از آن از مواد کاملا طبیعی استفاده می شود, تمام افراد می توانند از این روش استفاده کنند.

افرادی که تمایل به رفع چین و چروک و جلوگیری از بروز دوباره آن ها را دارند.

افرادی که به دنبال داشتن پوستی زیباتر, سالمتر, و شاداب تر هستند.

افرادی که بر اثر تغییرات مختلف دچار لک و تیرگی روی پوست خود هستند و دنبال راهی برای یک شدت کردن و روشن تر کردن پوست خود هستند.

 

موارد دیگر استفاده از مزوتراپی

شما می توانید پس از مشاوره با پزشک و بیان مشکل پوستی خود از مناسب ترین ترکیب تزریقی برای پوستتان استفاده کنید. به عبارت دیگر پزشک پس از مشاهده و معاینه پوست شما, بهترین و مناسب ترین ترکیب از عناصر را برای شما انتخاب می کند.

به این ترتیب افراد با مشکلات متفاوت می توانند از مزوتراپی برای بهبود وضعیت خود استفاده کنند. افرادی که پوست بسیار خشک و کم آب دارند. افرادی که پوست چرب و براق و یا جوش دارند.

 

آیا مزوتراپی پوست عوارض دارد؟

به طور کلی می توان گفت که عوارضی برای مزوتراپی پوست گزارش نشده است. افرادی که پوست بسیار حساس دارند ممکن است بعد از تزریق دچار کمی سوزش یا التهاب شوند. این التهاب طبیعی است و پس از چند ساعت به زودی برطرف خواهد شد.

برای حمایت از ما این صفحه را به اشتراک بگذارید :

مطالب مشابه   شاید این مطالب به درد شما بخورد.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از جدیدترین مطالب مجله توت فرنگی با خبر شود.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید