لک صورت نشانه چیست؟ + بهترین روش های درمان

راه های درمان لک های تیره چیست؟

اگر روی پوستتان لک های تیره دارید می توانید با استفاده از لایه برداری و محصولات و خدمات ضد لک, آثار آن ها روی پوستتان را کمتر کنید.

شوینده های لایه بردار می توانند با پاکسازی پوست و از بین بردن سلول های مرده و تیره در روشن تر کردن تن پوست موثر باشند.

شوینده های لایه بردار

شوینده های که لایه برداری ملایم دارند مناسب مصرف روزانه هستند.این محصولات می توانند با پاکسازی پوست از سلول های مرده, طراوت و شفافیت به آن ببخشند.

توجه داشته باشید که اسکراب هایی که دانه دارند برای مصرف روزانه مناسب نیستند و ممکن است باعث بروز حساسیت و تحریک پوست شوند.

سالیسیلیک اسید

استفاده از یک محصول پاک کننده که حاوی سالیسیلیک اسید باشد می تواند در پاکسازی عمقی پوست بسیار مفید باشد. سالیسیلیک اسید باعث لایه برداری و پاکسازی منافذ باز روی پوست می شود.

برس های شوینده

برس های مخصوص شستشوی صورت یکی از محصولاتی هستند که می توانید برای لایه برداری و پاکسازی پوست از آن استفاده کنید. این برس ها با ملایمت پوستتان را لایه برداری می کنند و پوستی شفاف و صاف به شما هدیه می دهند.

محصولات ضد لک

محصولاتی که منحصرا فقط برای از بین بردن و کم رنگ کردن لک ها هستند حاوی نیاسینیمید هستند. این محصولات معمولا با لایه برداری لایه سطحی پوست, در از بین بردن های ملانینی موثر هستند.

هایپرپیگمنتین معمولا در اثر بالا رفتن سن و عواملی مانند بارداری و آفتاب به وجود می آیند. اما با رعایت بعضی نکات می توانید تا حد زیادی از بروز آن ها جلوگیری کنید.

اگر نکات بالا را به کار گرفته اید ما لک ها همچنان روی پوستتان باقی مانده اند می توانید از خدمات کلینیکی برای از بین بردن این لک ها کمک بگیرید. برای مشاوره در این مورد می تواندی با ما تماس بگیرید.

برای حمایت از ما این صفحه را به اشتراک بگذارید :

مطالب مشابه   شاید این مطالب به درد شما بخورد.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از جدیدترین مطالب مجله توت فرنگی با خبر شود.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید